Ontvang tot 4 prijsopgaven van

CRM aanbieders

Vul hieronder je gegevens in voor de aanvraag

100% vrijblijvend | Gericht op ZZP & MKB

100% vrijblijvend | Al 3467 x aangevraagd

We gaan zorgvuldig met de gegevens om. Bij verzenden ga je akkoord met het privacy statement

Gespecialiseerd in ZZP & MKB'ers

Binnen 24 uur reactie

 Zorgvuldig uitgekozen partners

Offertes van de grootste spelers

 Bespaar tijd op jouw klantenbeheer

"Snel inzicht gekregen in mijn CRM opties"

Jason, Online retailer

Een CRM systeem tilt jouw bedrijf naar een hoger niveau. Doordat je alle klantinformatie op een gestructureerde manier bijhoudt, krijg je beter inzicht in de geschiedenis en wensen van de klant, optimaliseer je klantcommunicatie en verbeter je de klantenservice. Dit draagt bij aan klantbehoud en kan de winstgevendheid per klant verhogen. Ideaal toch?

Waarom een CRM-systeem?

1. Centraliseren van klantinformatie

2. Een actueel klantbeeld bijhouden

3. Inzicht in de wensen van de klant

4. Sneller doorvoeren van feedback

5. Beter inzicht in kansen, voortgang en doelen

6. Hogere productiviteit bespaart tijd en kosten

7. Minder personele lasten

8. Betere klantenservice

9. Processen automatiseren

10. Verloren deals verminderen

10 voordelen van CRM

Wat is een CRM systeem precies?

Een CRM systeem is een 'Customer Relationship Management' systeem, dit betekent een systeem dat al jouw (zaken)relaties bijhoudt op één plek (denk aan Salesforce, HubSpot, Teamleader).


Met een CRM systeem kun je de behoeftes van de klant inzichtelijk maken, de status van bestellingen en openstaande kwesties bijhouden en bepaalde processen, zoals het versturen van e-mails, nieuwsbrieven en facturen, automatiseren. Zo krijg je inzicht in de ontwikkeling van je relaties over verloop van tijd, wat kan bijdragen aan je strategie. Zo kun je de focus leggen op klantbehoud en de winstgevendheid per klant verhogen. 


Wat zijn de kosten?

De prijs van CRM systemen variëren veel per aanbieder. Daarom is het verstandig om eerst te vergelijken voordat je een aanbieder kiest. Let wel op, een goedkope aanbieder heeft vaak een stuk minder features beschikbaar, of er zijn strenge limieten op het aantal contacten die je kan bijhouden.


Wat biedt het mijn klanten?

Als jouw klant een vraag of probleem heeft moet jouw medewerker toegang hebben tot de informatie van deze klant. Via een CRM systeem kan jouw klant verder worden geholpen.

Meer informatie over CRM-systemen

199,000

Ondernemers hebben zich inmiddels bij ons aangesloten

Het MKB is iets waar we als Nederland trots op moeten zijn, mensen die hun nek uitsteken om iets bij te dragen aan de samenleving. Helaas worden de belangen niet altijd goed vertegenwoordigd. MKB Belangen geeft ook deze ondernemers een stem.  Jouw mening telt!


Hartelijke groet, Adrienne van Veen.

Populairste diensten

Navigeer

MKB Nieuwsbrief

Blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws en voordelen voor ZZP en MKB.

© 2019 MKB Belangen i.s.m. MKB Collectieven | Powered by BizBundel | Privacy Statement

Samen staan we sterker