Ondernemersverhalen

Het zal je maar overkomen – Hoe kom je aan reviews!1 min lezen

Door: 28 april 2017 Geen Reacties

Rob Verduin (MKB Afval) vertelt: ‘Eén van de manieren om een vinger aan de pols te houden en continu te kunnen blijven werken aan de verbetering van de kwaliteit van onze dienstverlening is onze klanten te vragen ons te beoordelen.

‘Daarom sturen we onze klanten drie maanden na het ingaan van een dienstverleningsovereenkomst een mail waarin we vragen een review te geven op onze website.’

‘Helaas was de respons laag (iedere webshop vraagt immers om een review). En met weinig respons heb je natuurlijk niet de input die je graag zou willen.’

Tip voor andere ondernemers!

‘Mijn collega Geoffrey kwam op het idee om voor iedere beoordeling € 5,00 te geven. Daarbij geven we nadrukkelijk aan dat het geen verplichte ‘goed’ beoordeling hoeft te zijn. We willen gewoon ècht heel graag weten wat onze klanten vinden van ons. Dit bleek een goede zet, want sindsdien stromen de recensies binnen. Misschien een mooie tip voor andere ondernemers!’

Partner
MKB Afval is een partner van MKB Belangen. Via MKB Belangen kunt u rekenen op nóg voordeliger tarieven. Klik HIER voor meer informatie.